sâmbătă, 17 octombrie 2015

                  Recenzie Agentul Boo

       Tocmai am terminat de citit această carte, şi pot să apun că nu face parte dintre preferatele mele. Cu toate că am auzit o mulţime de lucruri bune despre această carte, nu am o parere foarte bună despre ea, deoarece povestea nu este pe placul meu, chiar dacă ştiu că este o carte scrisă în special pentru copii. Această carte este una foarte subţire ce are mai puţin de 100 de pagini, dar nici nu am realizat cand am terminat-o, deoarece este foarte usor de citit, iar csrisul este unul destul de mare, plus faptul că este presărată cu o mulţime de desene drăguţe.
        în această carte este vorba despre o fată pe nume Boo. Ea asista la momentul in care animalele agenţilor ce au căzut în luptă, vor alege trei oameni ce vor deveni agenţi. Întâmplare a făcut, că dintre toţi cei care doreau să devină agenţi, unul dintre animale a ales-o pe boo pentru a deveni recrut al agenţiei, cu toate că era cea mai mică fată din acel loc. Înainte de a deveni agent, ea a trebuit să dea un test pe care l-a picat. 
          În timp ce toţi agenţii au plecat într-o misiune, aceasta a fost singura ce a rămas în sediul agenţiei, lucri ce s-a dovedit a fii bun, deoarece aceasta a foat atacată de către cel mai mare duşman al agenţilor.
          Cu toate că povestea nu ma impresionat desenele sunt destul de bine realizare şi cred că acestea m-au convins să îi ofer acestei cărţi trei stele din cinci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu