sâmbătă, 12 septembrie 2015

                            Ultima carte pe care am primit-o


       Zilele acestea, am primit o carte pe care mi-o doream foarte mult sa o citesc. Însă aceasta nu este ca celelalte din bibliotecă. Ea face patre din categoria de cărţi de care sunt cel mai atasat (categoria cărţilor cu autograf). Această carte am primit-o pentru recenzie de la o scriitoare (Lavinia Călina) şi din cât am citit în prezent, cred ca o sa îmi placă foarte mult, deoarece începutul este plin de mister, iar limbajul folosit este unul familiar, cu exceptia micilor pasaje în limba engleză. Este o carte pe care o voi citi în scurt timp, cu toate ca nu este chiar cea mai subtire din bibliotecă. 
       Aceasta este doar o primă impresie despre cartea Copiii întunericului si vă asigur că va apărea o recenzie mai amănuntită a acesteia în scurt timp. Şi cu această ocazie, ţin să îi mulşumesc scriitoarei pentru că mi-a trimis carte. Această carte ocupă un loc special în biblioteda mea, alături de cele trei cărţi primite de la unul dintre scriitorii mei preferaţi (domnul Sergiu Someşan)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu