vineri, 11 septembrie 2015

                              Numărul fiarei

           Această carte am primit-o pentru recenzie de la domnul Sergiu Someşan şi pot să spun ca este o carte de-a dreptul incredibilă. În această carte, sunt şapte scurte poveşti SF una mai interesanta decât cealalta. În prima poveste (cea a carei nume este purtat de carte), este vorba despre o tanara bibliotecară, ce lucra la biblioteca unui mic oraşel. însă aceasta intră in contact cu un domn destul de misterios (după părerea mea). Acesta îi tastează pe calculatorul ei nişte numere, a căror sumă este numărul 666 (numărul fiarei). Iar în momentul in care aceasta apasă butonul pentru ai arăta rezultatul, începe partea foarte interesantă. 
         Cu toate ca, eu nu aveam o idee prea bună despre scriitorii romani, această carte m-a făcut să mi-o achimb. Este o carte interesantă ce nu îţi dă voie să o laşi dina mână până când nu o termini. Domnul Sergiu are un stil de a scrie ce imi place foarte mult, unul ce arată că are scrisul în sânge. Este o carte uşor de citit, caraster ce mă atrage şi de care ţin cont în momentul in care aleg o carte. 
          Această carte este una fantastică si de aceea a meritat să îi dau cinci stele din cinci pe goodreads, Multimită acestei cărti, acum am un nou scriitor preferat si sunt sigur că voi citi de acum înainte toate cărţile scrise de Sergiu Someşan ce îmi pică în mâmă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu